Tuesday, August 10, 2010

Tahniah mak! syukurrrrrr~

kihkih tahniah mak,mak lulus juga akhirnya..mak bangga n syukur. lima kali mak test.tapi mak cool.. Mak lulus sebab dapat kereta yang selalu training.mak mmg cool punyo... Mak gumbira,mak buat kenduri kecil kecilan hantar makanan kat orang² kampong.mak memang cool..saya sayang mak..(bodek).. Mak confirm takde P sebab mak dah lama ada lesen motor.mak memang cool..saye syang mak lagi...(bodek lagi). Minggu lepas ayah datang jauh² sebab nak belikan mak kereta..Mak memang cool,baru dapat lesen trus beli kereta. saye sayang mak.kihkih saya bodek ayah belikan kereta untuk saya juga..ayah memang seorang ayah....dia cakap kalau ada jual 2 sepuluh, dia belikan..dia perli saya...sedih~ ingat pasar malam ke! saya merajuk..ayah gelakkan..hempeh... Mak tak ikut ayah datang, mak takut trlampau suka dapat kereta mak hilang kawalan,buruk padahnya...jadi mak tinggal di kampong. syabas mak,beringat sebelum kena.mak memang cool..
Smpai tempat survey kereta, saya bodek ayah lagi.ayah cakap kalu boleh dapat yg murah ayah belikan.malangnya ayah dapat kreta yg elok untuk mak.Musnah harapan saya..Tapi saya cool.. macam mak saya...